Thursday, April 12, 2007

Ukeslutt

Ja vist...da var det fredag...min desiderte favorittdag i uken:o)
Det har vært en aktiv uke igrunn. Onsdag hadde jeg minialbum kurs på Minnehjørnet. Takk for en hyggelig kveld dere som var der, både ansatte og deltagere. Jammen blei det flotte bursdagsbøker - alltid inspirerende å se hvordan deltagerne løser oppgaven, for selv om man gjør det samme velger folk ulike farger, stiler mm.

Jeg har også takket ja til å holde kurs på stortreffene til Minnehjørnet og til Gode Minner, helgen 8-10 juni. Må koke i hop noe nytt og spennende til det - har noen planer;o)

Ellers skjer det ting på hussalgfronten. Takst blir onsdag til uken, og ting begynner bli ferdig. Veldig spennende å se hva taksten blir:o) ...og så salg selvsagt;o)

I helgen skal jeg ha et morsomt oppdrag!
Tone skal gifte seg, og som en del av utdrikkingslaget ville hun gjerne ha kurs med meg... veldig gøy det:o) Vi skal kose oss stort tror jeg...og ikke bare får Tone kurs, men når vi er ferdig får hun også et lite ringalbum med sine venners selvlagde sider inni..der de skriver om sitt forhold til Tone. Tror det kan bli skikkelig morro. Har handlet inn masse flotte ark og pynt! Gleder meg jeg :o)

Riktig god helg folkens!

3 comments:

Unknown said...

God ide... scrapbook utdrikkningslag...! Det hadde vært det optimale utdrikningslaget for meg...*latter*

Fredag er en av mine favorittdager også..., ha en skreppende flott weekend :-)

Kristin said...

For en skitilig utdrikningslag-ide gitt. Den likte jeg godt, samtidig som det jo er et hyggelig minne også etterpå.

Kos deg med fredagen din og ha en riktig god helg!

Marit said...

ÅÅ..slike ting er så hyggelig på utdrikningslag :)Så mye bedre enn å selge morrabrød :D

Tusen takk for info om kortet. Jeg skjønner jeg kanskje må investere i noen slike maskeringer jeg også :)