Saturday, April 21, 2007

KI er fab!!!

Jeg simpelthen digger KI memories sine ark....det er komplett uforståelig for meg at ikke flere både selger og bruker KI ark og stæsj og dings.... det er jo sånne kule funky ting! Ikke rart at det nettopp et KI som har sikret seg Elsi Flannigan. Hun er jo akkurat rett person for det firma hun, både som designer og som artist. Tilbake til meg... jeg har hele min bevist scrappeperiode digget KI, selv om jeg har mange andre favoritter også altså (måtte bare si det, feks BG *love*) Jeg fikk her om dagen en stor ladning med papir, chipboards og litt annet snacks fra Unaiten. De "hyler såklart om å blir brukt", så her har jeg laget en Italia-LO (jepp det er der jeg er...Italiabilder fra i høst, tok jammen noen kule også *fnis*). Kjøpte både en del fra fargeseriene, og såklart Petshop-serien...gleder meg til å bruke de på noen pusebilder etter hvert.

...okke som....for de som ikke har skjønt det ennå. KI er altså komplett fantastisk superduper digg!!! I mine øye da;o)

4 comments:

Heidi said...

Hmmm...kjenner faktisk jeg fikk lyst til å grave litt i KI arkene mine som ligger her nå....

Heidi

Catrine said...

Stilig LO du har laget! Og pizza i Italia er jo ikke å forakte det heller! :)
Og jeg er enig med deg. KI er kult! Jeg gleder meg til Elsie-kolleksjonene kommer! :)
Ha en fortsatt flott helg!

Nina said...

En liten hilsen fra en annen KI Memories fan! :D

Marit said...

Denne var kjempestilig. Flotte farger sammen. jeg skjønner godt du liker K1 :)