Monday, April 23, 2007

Favorittinspirasjon

...ok jeg har mange mange favoritter, mye som inspirerer meg og mange som jeg blir så imponert av. Norske scrappere og stemplere er fantastisk flinke. Takk til dere alle folkens!

Men det jeg ville med dette innlegget var å gi dere linker til et par jenter på Two Peas som jeg digger rått. jeg blir i reint ut "hurra-humør" når jeg ser noe nytt fra dem;o)

Først Iggydodie: http://twopeasinabucket.kaboose.com/userprofile.asp?user_id=149048
Fantastisk maksimalistisk stil og fabelaktig fargebruk. Masse kule små album og ferieLOer med spennende utseende. Frodig og frisk stil samtidig som det er klart vintage-preg på mye. ME LIKE A LOT!

Så glor: http://twopeasinabucket.kaboose.com/userprofile.asp?user_id=251530
WOW faktor i massevis, digitale elementer, kombinasjon av teknikker. Collage i ypperste klasse, nydelig fargebruk. ME LIKETOO!!

Til sist nå Nurizz: http://twopeasinabucket.kaboose.com/userprofile.asp?user_id=252668
oooo herlige farger!!! Fabelaktige funky farger, fasonger, oppsett og stil. En scrapper med mot for farge, og stil som appelerer veldig til meg. Digger sterke farger! flott lag på lag stil, men likevel ganske rene linjer. ME LIKE!

Håper dere som leser også blir inspirert av å ta en titt! De er flinke disse jentene:o)

3 comments:

Catrine said...

Takk for linkene.:) Både Iggydodie og glor har jeg allerede bitt meg merke i! Spesielt glor - noe av det hun lager er bare helt utrolig synes jeg!
Den siste linken er og lagret nå - masse inspirasjon der og! ;)

Lene S said...

Så mye lekkert! Takk for linkene, kommer nok til å besøke disse igjen!

Åshild said...

Dæææh, for noen supre linker, Bente! :) Tusen takk!

Håper det er bra med deg, og at vi sees på messa?

Klem!