Saturday, April 28, 2007

Chipboard-morro!

Ja chipboard synes jeg er skikkelig gøy å leke med. Her har jeg laget et lite trekkspillalbum. Det er plass til bilder på de åpne mattene. Jeg har brukt nydelige BasicGray papirer, distresset med både sandpapir og distressink. Dekor er Swirls fra QK og Primablomster. Rubons fra Norsk Stempelblad.







I morgen skal jeg en tur på messa - blir kos å se kjentfolk, shoppe litt, ikke minst se det nye Norske scrappebladet, og ellers svinse litt:o) gleder meg!
Riktig god helg folkens!

4 comments:

Marit said...

stilig utbrettsbok..tenkte jeg skulle prøve meg på en slik snart jeg også...

Og kanskje vi sees på messe i morgen. Fjellturen min ble avlyst så da ble det mulighet for messe likevel. jeg må bare konferere litt med lommeboka mi før jeg får bestemt meg :)

Berit said...

Kjempestilig utbrettbok! Heldig den som får denne!
Skal lage noe lignende til en konfirmant til helgen.Så gode ideer plukkes med ;)

God tur på messe, blir hjemme denne gangen jeg, dessverre :(

Klem

Lene said...

Så fin bok du har laget!
Flotte farger og nydelig pynta.
Håper du koser deg på messa :)

Anonymous said...

Boka di ble megalekker. Snakkes i morgen :-)