Sunday, April 15, 2007

...man kan ikke unngå å ta fine bilder :o)


Når man har så bra kamera:o)
Jeg synes bare at bildene jeg tar med mitt Canon EOS400D blir så fine! Selv uten å ha lært meg nevneverdig med teknikk og sånn, og ved nesten bare bruk av autofunksjon blir bildene kjempefine. Veldig lett å ta klare bilder, lyset blir fanget så fint, jeg klarer å få zoomet bra inn på motiv....ja alt er bare velstand egentlig. Nå er målet bare å lære seg mer så jeg kan ta ut enda mer av det som bor i kamera....for det er meg det skorter på *fnis*
I går hadde vi årets første grillings....mmmmmm...gjett om det skal bli fler av de i sommer da! JEPP!!!

3 comments:

Kjersti said...

Litt talent må jo også til for å få til sånne fine bilder da :) Grattis med kamera!

Linn said...

Så godt å høre at du er fornøyd med kameraet, for sånn skal vi også kjøpe. Det blir Praha-tur om noen uker, med nytt kamera i bagasjen. Og nå har jeg meldt meg på fotokurs til høsten, så det blir gøy.

Ha en flott uke!

Stine said...

Så flotte bilder du har tatt! Og nå fikk jeg skikkelig lyst på grillmat! Har samme kamera som deg, og er enig i at bildene blir fine og klare. Prøver å utforske innstillingene litt etter litt-veldig artig å prøve seg litt fram! Ha en finfin dag! :)