Sunday, April 29, 2007

Guuud så morro!!!

Jeg har vært på messe i dag jeg! Hurra det var jo som vanlig både koselig, innbringende og inspirerende. Kjøpte meg Vi scrapperbladet, og jammen har jeg fått med en LO også;o) Bladet var flott!

Gledeshylet i overskriften er forbundet med innkjøp av metallark og prege verktøy. Skal si det var skikkelig morro å forsøke. Under ser dere mitt spede forsøk på test av verktøy og laging av et kort. Kosa meg glugg!!! ser jeg har mye å lære, få inn fintfølelse og sånn på...dette er skikkelig amatør, men jammen tror jeg at jeg skal øve.... jepp...øve øve øve, for lystbetont, det var det!!! Veldig!


7 comments:

Sonja said...

Åhh for et fint kort du har laget! Sjønner at du gleder deg over nytt verktøy-ser artigt ut (",)

Marit said...

det ble kjempekult..har du lyst til å øve sammen med meg en gang så si i fra, for dette har jeg lyst til også :)

Anonymous said...

fint det blei:)

Klems

Catrine said...

Så kult kort da! Stilig! :)

Anonymous said...

Så kul effekt det blei, gleder meg til å se fler kort av den typen fra deg :-)

Linn said...

Har vært litt dårlig til å besøke blogger i det siste, men skal få litt mer tid framover nå! utrolig koselig å hilse på deg på messen!! Og tusen takk for flott LO!! Den skilte seg klart ut i bladet som en freestyle-LO - og du er mer enn velkommen til å fortsette å sende inn bidrag!! Så stilig kortet med metall ble - du er en tusenkunstner, du!

Vi ses i Tønsberg, da!

Mona's scrapperier said...

Dæven døtte det var super stilig med denne metal pregingen. Syns du har skikkelig taket på det allerede jeg!
Tusen takk for tips om hvor jeg skal kjøpe perler - en smule billigere på ebay en i norge ja..