Sunday, January 27, 2008

Utfordring

Jeg er blitt utfordret av både HegeT og Sylvi.

Utfordringen er:*Skrive syv sannheter om meg selv.*Linke til den/de som har utfordret meg.*Utfordre syv andre, og legge igjen beskjed i bloggen deres om at de er utfordret.

1) Jeg er innmari trøtt om kveldene og foretrekker å legge meg tidlig
2) Jeg er ganske energisk av type og liker best å "drive med noe" når jeg slapper av... det er liksom ikke nok å se tv, da kan jeg jo lese bok, være på dataen, perle eller strikke samtidig.
3) Jeg HATER grøt
4) Jeg elsker å reise
5) Jeg MÅ ha kaffe om morgenen, ellers våkner jeg liksom ikke helt
6) Jeg er en rotete systematiker....jeg liker godt system og planer, men er ikke like godt til å følge de når de er laget...så mulig jeg er skippertakssystematiker;o)
7) Jeg elsker bøker, lese er virkelig en lise for sjelen

Ellers må jeg legge til at helgen har vært koselig og travel. Lørdag brukte vi på fjellet og måkte hyttetaket, og søndag var det scrappetreff i Mormors have. Veldig koselig og litt produktivt også;o)

Når det gjelder å utfordre 7 til så blir det litt mye for meg, de fleste jeg følger med på har fått utfordringen, så jeg tror jeg gir meg her.

No comments: