Thursday, January 10, 2008

NM-bidrag og ny skriver/scanner

Her om dagen fikk jeg endelig vimsa meg til å hente NM-bidragene mine på Martines, der har de ligget en stund. Var morro å se de igjen, må innrømme at jeg nesten ikke huska hva jeg leverte jeg. Det blei med innledende runde på meg både i kort og scrapping, noe som var helt ventet og greit. Har lest Ett Trykk NM-nr fra perm til perm, og jammen må jeg bare bøye med helt i støvet for alle de fantastiske Finalebidragene. WOW!!! *10

Her kan du se NM-bidragene mine i dårlig gjengivelse tatt med kamera... men Hurra!!! nå er det slutt på det for jeg har endelig fått meg ny multifunksjonsskriver. Canon pixma 810!! gleder meg til å utforske både utskrifter og scann med den...det får bli helgejobb!





Riktig god helg folkens!!!

No comments: