Monday, January 21, 2008

snø og kaldt....

Helgen gikk sin gang med kaldt klart og ganske så flott vær! Vi nytta sjansen til å gå tur, vaske vinduer og ligge litt på sofaen for både Rogers og min rygg krangla litt. Her er et bilde av pusegutten vår ute i snøen. Han har blitt skikkelig til å mase om å ut, men det er litt skummelt også...vi har tatt han ut litt i bånd så han kan begynne å orientere seg om livet utenfor huset også. På søndag var han ute å hilse på både fugler og ekorn, og gjett om han forstår at de er mat da???? Jepp!! Hadde han ikke hatt bånd tror jeg han hadde forfulgt ekornet som hoppet avgårde ut i skogen, og opp i et tre...for klatre, ja det kan denne karen godt! Svært godt!





Jeg har begynt å glede meg til søndag jeg....da blir det scrappetreff i Mormors have på Kongsberg! Kjempekos!! Jeg skal være der hele dagen! Det er sikkert og vist:o)

Ha en flott dag alle sammen!

6 comments:

Unknown said...

"Helledussen"..., så nydelig katt dere har!

Sylvi said...

NUUUUUDELIG!!! :-) *smelt*

Sees søndag!

Aquarell said...

Så flotte snøbilder! Vi har på langt nær så mye snø her.
Og flotte bilder av pusen...

Ha en fin dag.:D

Åshild said...

Puseladden er bare sååå nydelig! Håper du har det bra, vennen - og kos deg på søndag!

Klem

HegeT said...

Hei.
Du er blitt utfordret.....
Sjekk bloggen min.

Hilsen HegeT

Sylvi said...

Hei og hopp :-)

Utfordring til deg i bloggen min. Ha en fortsatt fin helg!

Klem