Monday, January 28, 2008

Smykker og smykkemodell

Jeg har fått tid til å perle litt i det siste, utrolig morsomt å leke med stein, perler, sølv og krystaller igjen. Når jeg skulle ta bilder av smykkene for å dele med dere så hadde jeg og pus det riktig så gøy...han lekte med smykkenen og jeg tenkte kanskje han kunne være smykkemodellen min....hi hi...ikke så lett det gitt... å ta bilde av smykkene da altså! Så da blei det kjedelige på bordet bilder stort sett. Men men... her er et par pusebilder med smykker først.




Smykke i sydhavsperler og sølvlås fra Shianna.
Swarovski ørepynter
Turkiser, lavaperler, chrystophrase, swarovskikrystaller og sølv.
Røykkvarts og jasper med sølv tilbehør. Låser fra Shianna
Sølv grov kjetting med landskape jasper, Swarovski krystall,ferskvannsperler, rød tigereye sten og litt glassmetall perler.

Artig variant til meg selv...jeg elsker jo oransj. Her er det brukt carnelian sten og store perler i korall, sammen med sølv. Lås fra Shianna.
Treperler og sølv.
Ferskvannsperler og gullforgylt lås. Fra Shianna.
Sølv kjetting igjen med jasper, ferskvannsperler, røykkvarts og swarovski dingledangle.
Lavastein og gullbelagt lås fra Shianna.

De fleste smykker er til salgs hvis noen er interessert. Bare send en epost på surfine@online.no eller legg igjen kommentar her så tar jeg kontakt med deg:o) Ellers lager jeg smykker på bestilling også jeg, det er bare å ta kontakt.

3 comments:

Ann said...

Lekre smykker, Bente! Falt veldig for Swarovski-ørepynten og smykket med avlange feskvannsperler og forgyllt "lås" - nyyydelig!
Lurte på om du har tips til andre smykkeblogger? Trenger mere inspirasjon! Takk for titten :)
Klem fra Ann

HegeT said...

Ha-ha....så moro med pus som modell.....

Og smykkene dine var bare helt rå......lekre!!!!......


Klem
HegeT

elin said...

Så flotte smykkerier du har laget. Nesten så jeg får lyst til å begynne med perling igjen.