Tuesday, February 05, 2008

Valentingave og kursdemo

Mandag 11. skal jeg ha clearalbum kurs på Martines på Kongsberg, og jeg lager kursdemoer for harde livet. Her er en valentingave jeg har laget til min kjære. Et hjerteformet clearalbum fra Pageframes. LOVE IT!!!

Jeg har pyntet begge sider av hjertet gjennom hele boken, untatt første siden.



Baksiden.
Noen detaljer fra minialbummet:



Og til sist hele albummet spredt ut i vifte.

Takk for at du kikker:o) ...pst...ikke sladre til Roger om gaven da... det er noen dager til Valentin ennå;o)
Har du lyst å være med på kurs kan du ta kontakt med Martines Landhandleri, Kongsberg.

6 comments:

Sylvi said...

Så flott Bente!! Er sikker på at gaven faller i smak! Den inneholder det kjæreste han har!!

Klems

HegeT said...

Åhhhhh....så lekkert....*dån*
Helt sikker på at Roger kommer til å bli ganske så målløs på valentinsdagen av den ja...
Hvis du klarer å holde den hem`lig så lenge da.....


Kos deg videre med demoer og andre morsomme saker...
Klem
HegeT

Tonje said...

Hallo med-designer! Kjempenydelig bok! Fantastisk flott med mange søte små detaljer!

elin said...

Åååå så lekkert!!!
God helg.

Aquarell said...

Utrolig flott album...
God helg til deg!:D

Anonymous said...

Rålekker bok, tenker den ble godt motatt :-)