Sunday, February 17, 2008

...mucho vino!

Min kjære og jeg er så glad i rødvin, vi prøver å lære oss litt om det også. Jeg lagde for en tid tilbake en liten bok til å skrive opp vinmerker og særpreg i, men den ble sørgelig liten fort gitt... så nå har jeg avansert. Har brukt en notatblokk som utgangspunkt og laget en inndeling i denne. Nå har vi mange herlige sider og linjer å fylle med favorittviner, beskrivelser og årganger. Blir morro å begynne fylle ut denne.






Jeg har brukt Prima-ark, tabs fra QK, gjennomsiktig hjerte mm. Alle varer er fra Minnehjørnet.
Ellers er spanskinspirasjon tilstede om dagen. Min samboers datter kom hjem etter 6 mnd i Venzuela på lørdag, og hadde med seg masse spennende og flotte gaver. Har sett litt bilder også, og jammen er det er flott land!

Ønsker alle som er innom en fabelaktig uke!

2 comments:

Anonymous said...

Så flott bok og for en god idè! Det er jo jammen fort gjort å glemme hva man syns om en vin når man har kommet til bunn på den så det er lurt å skrive det opp :-)

Aquarell said...

Så flott bok, og kjempesmart ide.
KAn jo fint brukes som gave også.:D