Sunday, February 10, 2008

Evnen til å kose seg!

En av de tingene jeg virkelig beundrer hos katter er den fantastiske evnen de har til å slappe av. De kan virkelig kose seg glugg altså! Her er noen kose/sove bilder av Cactuz.




Han har forresten nå blitt 2,6 kg stor, og lang som bare det... litt lange bakbein, så han ser litt ut som en kenguru *fnis*. Ikke bare ser ut forresten... han kan jammen hoppe, nå klarer han å hoppe opp til dørklinkene for å åpne dører. For seg denne lille Sibirkatt-gutten!!! Men akk så god:o)

5 comments:

Kristin said...

Han er altså så nydelig, se den fantastiske pelsen. Man får jo bare lyst til å kaste seg over han og kose.

Ellers er jeg enig med deg, det er virkelig beundringsverdig hvordan katter kan slappe av og nyte livet. Det er så behagelig å bare nyte synet av det!

ANGELO said...

Sukk, for en helt utrolig nydelig katt. Jeg elsker katter! Og det at de er seg selv nærmest. De er arrogante, men så utrolig vakre. Jeg simpelthen elsker katter og alt de står for!
Det er så koselig å se på bildene av katten din. Har kikket litt innom bloggen din nå og da, og jeg må bestandig smile når jeg ser den lille pusen. Han er helskjønn!

HegeT said...

Jammen kan de kunsten med å koble ut resten av verden og bare nyte....
Kanskje vi har litt å lære....


Klem
HegeT

Solfrid Sørensen said...

Så herlig...
Ingen kan virkelig slappe av som en liten katt.
Skulle gjerne hatt den evnen...;)

Janne said...

Så nyyyyydelig han er *smelt*