Thursday, December 28, 2006

Romjulsdrøm

...skulle vøri fire år i romjul.... det er så sant som det er sagt...fabelaktig tid for sånne søte små, masse nytt stæsj, værtste julespenningen er over, teste julegaver, godis på alle bord:o)

..men det er jo ikke så værst for oss som er litt større heller da!! Her i heimen koser vi oss veldig hvertfall. I dag har vi innviet en av julegavene, en fondue. Morro og godt, men definitivt en del av slow food bevegelsen... ting tar tid! Men i disse juletider skader det sikkert ikke bli mett mens man venter på at maten skal bli ferdig;o)

Jeg fotograferer og koser meg, er sååååå fornøyd med det nye kamera. Jeg hadde et litt midlertidig setbakk forrige dagen da jeg kløna meg klarte å slette masse bilder jeg ikke hadde fått lasta over fra kamera ennå...men men...man lærer av sånn også... Var rimelig irritert på¨meg selv. Driver av å kikker på¨linser, skal ha en zoomlinse for julepengene:o)

Har dere gått julebukk ennå i år? Eller hatt besøk av julebukk?

Oppfordrer alle til å ta vare på denne flotte, ikke kommersielle, Norske skikken! Hurra for julebukkene:o) Prøv en tur selv da vel?!! Morro for liten og stor det!

No comments: