Saturday, December 23, 2006

Julestemningen har lagt seg over heimen!

Jepp...akkurat det har skjedd. Her er juletreet pynta, julemat laget, pakker pakket inn og noen til og med levert, noen venter på morgendagens feiring fortsatt. Julepusen sover under bordet, rekene er i kjøleskapet og julegaven (mat såklart) er i boks (bokstavlig talt *fnis*).

Nå skal jeg øyeblikkelig lalle sammen med min kjære, og så er det julaften med det som følger der. Vi skal til mamma og pappa sammen. Koselig tror jeg det blir. Vi blir bare voksne og for første gang skal jeg feire jul uten broder'n tilstede...det blir rart. Går sikkert fint, men rart med vaner og tradisjoner. Rart for Roger sikkert å feire uten barna, men de kommer til oss første juledag, og da skal vi kose oss veldig! Vi åpna forresten litt pakker med de tidligere i dag, så blei det litt førjulsfeiring også.

Her er bilde av juletreet mitt! Synes det blei flott!



Ønsker dere som er innom en fantastisk flott jul!! Kos dere masse!

No comments: