Friday, December 15, 2006

Julebaksten er i havn:o)

I går var jeg effektiv gitt. 3 slag i fullende fart! Sarah Bernhard, Marposteier og Brune stenger. med litt bytte av kaker hit og dit kan jeg skryte av å ha 7 slag tror jeg....tradisjonen tro! Det er ikke det at det er så viktig, men det er jo litt kos å ha noe å sette frem til julegjestene.








I helgen må siste julegavene kjøpes/lages og julekort skrives - det er målet!

Juletreet må også handles...tenk det sies det er juletremangel i Norge i år...så da får vi forsøke å være tidlig ute da...har sett at det er mange flotte trær når jeg kjører forbi...og et av de må bli mitt:o) Gleder meg til å pynte jeg...må jammen kjøpe en ny kule også, det er liksom blitt tradisjon å ha en flott ny kule hvert år.

Ha en riktig god førjulshelg folkens!

No comments: