Sunday, May 03, 2009

Kortskalle i april

...er meg!! Det er en månedlig konkurranse på Minneriket, hvor det er 5 oppgaver og avstemming. Jeg klarte å få levert 4 bidrag, og vant avstemmingen i 3 av gruppene. Takk for stemmer. Morro!!

Her er kortene mine:

Først et kort med metallark laget med vindu i. Jeg har preget metallet, og sprayet med glimmermist i bruntoner og kobber. Så har jeg varmet og fått kobberet til å skifte farge + distresset med brun Staz on. Artig!


Her har jeg lekt med Gesso på både bølgepapp og og ark preget med cuttlebug embossingfolder. Jeg har også malt med kobber cracklepaint og brukt kobber stempelpute på kanter. Sommerfuglen er laget med transferteknikk med multimedium gloss.


Så et vintage kort. Her er det gesso på bølgepappen.



Siste var med flere typer bånd, litt c&s stil over dette.


Takk for at du kikker innom, koselig om du legger igjen en hilsen også:o)

4 comments:

Marte said...

Flotte kort Bente :) Du er utrolig flink og kreativ!!
Fin søndag til deg!

{ Kristina } said...

Nydelige kort du har laget. :)

Monica said...

grattis! helt herlige kort, alle sammen!

Cathrines-creative said...

wow, skikkelig lekre kort du har laget...liker alle sammen....