Wednesday, May 06, 2009

Ukens kort o'mania!


Her er clearkortet mitt fra denne runden i KOM.

Jeg har først sprayet en klar hambly side med glimmermist i olivengrønn og kobber + litt lilla. Det er ganske dekorativt i virkeligheten men synes dårlig på bilde. Så har jeg dekorert kortet utenpå, inni og bak. Jeg har brukt et bilde i tøy som jeg har skåret til med en spellbinders dies. Rillepappen på forsiden er malt med gesso, sprayet med glimmermist i grønn og lilla og varmet. Den glitrer skikkelig fint i virkeligheten, så ta på glitterbrillene.











Ellers går livet sin skjeve gang. Jeg halter fortsatt, men det hjelper på benet for hver dag som går. Jeg har et par dager nå vært full av forkjølelse, men det er heldigvis også i bedring.
Ønsker dere alle en flott ukeslutt og helg, og husk å glede dere over de små tingene i livet...da blir gledene så mange!!!

No comments: