Thursday, April 30, 2009

Hinkelpinkel og clean&simple

Ja her går det unna....på krykker! Hinkelpinkel meg har fortsatt litt plunder med gange uten ekstra støtte, men det hjelper på. Bedre for hver dag som går... blir litt bekymret når folk snakker om at det tar 6 uker og sånn å komme seg etter alvorlig forstuing. Det har jeg nemlig ikke tid til... jeg skal jo til USA i slutten på måneden, og da bør jeg være skikkelig rørlig. Men men...jeg er optimist og gjør alt jeg kan for å bli bedre.

Her er et kort som jeg lagde på KOKOS treff for et par helger siden. Det er helt meg...MYE av alt:o)

Under her ser dere to kort i clean and simple stil - ukens utfordring på Kort o'mania. Jeg valgte å sende inn kortet nederst. Men må bare innrømme at jeg ikke er særlig glad i eller fornøyd med noen av de. Det ligger ikke for meg denne stilen...jeg brenner etter å skrape og distresse kanter, og dynge på med pynt...hi hi






I dag skal det pakkes, for i morgen tidlig reiser vi på besøk til Marita i Trondheim. Det blir koselig og gøy sikkert. Jeg tar krykkene med og skal bedrive krykkesightseeing og krykkeshopping...det blir sikkert topp:o) Riktig god 1.mai helg!


1 comment:

Tonje said...

Jeg må si du er allsidig! Her tryller du frem alle verdens stiler og farger, de vakreste kort og smykker om hverandre. Utrolig kult!
Så leit med benet ditt, jeg håper det gror fort sammen igjen. Det kan jo ta måneder å bli frisk igjen hvis man har gjort det skikkelig. God bedring fortsatt!