Tuesday, April 03, 2007


ooo vidunderlige vår!!!

I dag har jeg sett tepper av hvitveis...fantastisk, og i hagen her står blåveisen og titter opp med sitt blå blikk. Vidunderlig med vår altså!!! I dag har jeg vært med to venninner til Tønsberg, shoppa litt (ikke må scrappeting, men jeg fikk meg en super scaloped edge saks - jippi!) og kosa oss i byen. Deilig med sånn slapp dag. Ellers har vi ordna litt i huset, hagen mm + jobba litt i mitt hus for å gjøre klart for takst. I morgen kommer Knut Marius og vi skal på tur til sjøen....Stavern eller noe sånn tenker jeg - det blir kos!




Torsdag drar vi på fjellet. Hytta på Ble roper på oss:o)




Her er en LO jeg har laget - er fortsatt svært inspirert av Smultringunn etter å ha liftet en LO av henne...så her tror jeg at jeg er litt inspirert av stilen. Bildene er fra Italiaturen min i oktober...mmmm!


Ellers må jeg bare fortelle at jeg har fått med en LO i det nye bladet som kommer... Vi Scrapper!!! Det var morro! en skikkelig freestyle LO er det. Gleder meg til bladet kommer! Blir spennende å se hvordan det er....har troen på at det sikkert blir bra! er jo flinke folk bak det:o)


Riktig flott påskedag folkens! nyt dagen!


3 comments:

Catrine said...

Lekkert Italialayout!
Titter innom for å ønske deg en riktig god påske! :)

Annette Thygesen said...

Flott bilde fra Italia. Utrolig stilig med innramming av trær og busker! Og layouten = lekker!!!

Linn said...

Herlig LO!!! Jeg digger også smultringunn sine sider. Den LOen som kommer på trykk i Vi Scrapper er skikkelig kul, ja! Og takk for flotte ord, vi håper at det blir mange fornøyde lesere der ute.

Håper du nyter påsken!!