Monday, March 01, 2010

Snop i boks

Påsken nærmer seg og i februar fikk Designteamet på Minne-Hjørnet i oppgave å lage et alternativt påskeegg. Jeg har dekorert en boks med nye snopete Prima produkter. Det er så masse lekkert fra den produsenten...snacks!

Her er i hvertfall boksen min:


fuglen er fra Panduro, metallpynten er kjøpt på Minnehjørnet sammen med alt annet stæsj.








Jeg lagde også en tag som jeg festet med en metallring i papirblonden på lokket. Her hand jeg også en Tim Holtz nøkkel. De er kule!!
Ønsker alle en strålende dag, måtte det dryppe fra takene i dag også:)




9 comments:

Linda S. L said...

å himmelå hav noe så nydelig en boks!! herlige detljer, og den fuglen på toppen var jo bare helt gull :)
Og wow til alle dem smykkene du lager! Imponert og sååå stilige :) :)
klemmm

Janne said...

Lekker boks ♥ Heldig er den som får den full av snop ☺

Tonje said...

Herlig å se deg igjen Bente! Det var et alldeles vidunderlig nydelig påskeegg du har laget! Fantastisk flott og vakkert!

Sylvi said...

Så skjønn! ♥♥ Pastell og vårlig ♥

KLem

Sylvia said...

Åhhhh- denne var rett og slett rålekker !!

Heidi said...

Denne var utrolig lekker!! Nydelige farger og helt lekkert pyntet:) og den fuglen var jo bare helt skjønn♥♥

ha en fin dag!
klem fra Heidi:)

Guro said...

Nydelige denne, og virkelig vakkert pyntet. Stilig med fuglen på toppen!
Klem Guro

Kjellaug said...

Koselig med den fuglen,nydelig boks.

Gry-Beate said...

Himmel, denne var nydelig!!

;0)Gry-Beate