Saturday, March 13, 2010

Skitreff, bryllup og sengetøyskift...

Salig blanding på temaene her, men tar det i den rekkefølgen. I går var jeg sammen med mange andre herlig damer på Skitreffet. Riktig hyggelig, inspirerende og morro! Koste meg masse!

Har laget en bryllupsserie til Minnehjørnets designteam denne måneden, og lekt med glimmermist. Serien som består av invitasjon, bordkort og takkekort er laget på en veldig enkel og effektiv måte. Jeg har brukt hvit bazzill og glimmermist i fargen Candy apple red.
Jeg maskerte på ferdig tilskåret ark med Heidi Swapp maske, sommerfugler og sprayet så med glimmermist. Så laget jeg pyntebord med en Martha Stewart punsj og sommerfuglen er en spellbinder dies. Tekst er printet på bazzill, fonten heter Jane Austen.
En enkel måte å lage invitasjon med mer på som ser mer avansert ut enn det virkelig er, og det liker vi når vi må masseprodusere;o)






Pusene synes skifte av sengetøy er noe av det morsomste som finnes. Det er litt vanskelig for mor å skifte mens de herjer, men må man så må man. Sist jeg skifta så tok jeg med kamera og her er gullklompene foreviget:)
Cactuz - en kraftkar av dimensjoner. Muskuløs og hårete:) Med overfallstaktikk som sin favoritt! Digger utendørslivet, særlig nå når det er mildere.



Rosin: elegant dame med laaange lemmer. Kvikk som et ekorn og racer på lekemusbæring. Kosejente og ramp i skjønn forening.


Er det rart man blir glad i disse dyra!
Ønsker dere en flott vårlig uke - med eller uten dyr:)




3 comments:

Runa said...

God vår til deg og Bente!
Tilogmed den gamle katta mi har blitt vår YR!

Trine said...

Takk for i går, Bente! Det var veldig koselig å ha deg som "borddame" ;o) Nydelig bryllupsserie du har laget! Håper vi ses igjen om ikke så lenge. Klem

Gunn (MsPlum) said...

Disse var lekre! Står i stil med sengtøyet også ;o)

En av min katter liker også hjelpe til å skifte sengtøy. Det er ukas høydepunkt!

Mvh
Gunn