Tuesday, May 19, 2009

Nostalgia

jeg er en sammensatt person.... ja naturligvis da, det er vel folk flest igrunn... men altså mitt poeng er at jeg er snål når det gjelder stil, klær, scrapping og sånn. Jeg sier at litt for mye av det gode er akkurat meg, og når det kommer til scrapping, kort, klær og sånn så lever jeg nok etter det. Jeg elsker vintage stil, elsker lag på lag, fluffy fargerike klær og sånn. Men når det gjelder Interiør, hus, hjem og sånn så er jeg definitivt mest glad i rette linjer, lite stæsj og ryddige stil. Sålt igrunn...skulle tro jeg helst ville bo i et smårutete hjem med mye dings med den stilen jeg har en hang til på andre ting. Men nostalgia liker jeg altså...enten det er retro eller rein vintage!

Her er en LO med et bilde av pappan min sammen med bestemor og bestefar. Det har dukket opp noen nye bildeskatter etter at pappa fikk låne fotoalbum fra tanta mi, og jeg har fått scannde bilder... hurra masse flott å boltre seg i!!

















Ønsker alle en fin uke - det er jo langhelg for oss som er heldig også;o)

1 comment:

Marianne/skorpionen said...

Du verden så lekker denne var! Så mange herlige detaljer du har fått med. Skikkelig lekkert og kreativt du har gjort med hyssingen!

Gratulerer så mye med 2.plassen i KOM!