Thursday, May 14, 2009

Kort o'mania uke 11

Nok en uke over...tenk nå er det bare en uke igjen av vårens kort o'mania på scrapping.no. Blir spennende å se hvem som stikker av med seieren denne våren. Det er så mange dyktige kortlagere her på berget!!! Svært inspirerende!

Her er mitt bryllupskort. Det er laget i duse blågrønne toner med litt vintage preg. Jeg har brukt stempler fra Tim Holtz (hjørne) på bakgrunn og stemplet med sort. Alle kanter er distresset og skrapet. Bildet fant jeg på nett, og teksten er fra Norsk stempelblad. Sommerfuglene er også print. Jeg har pyntet med bånd, primabling bling og rose + et MM hjerte.








Jeg er så glad i doily punsjen min, men føler kanksje at jeg gjentar meg selv litt. Tror jeg må få meg et par varianter til, for det er gøy med punsjer:o)
Ellers suser livet på. Bevegeligheten i benet er bedre, og jeg har kastet krykkene, men det er vondt og ustabilt i ankelen fortsatt. Ting tar tid!
Var akkurat en tur til Tyskland på konferanse med jobben tidligere i uka. Tur med Color Lines Color Magic. Det er herlig glossy, og litt harry...hi hi! Snart skal jeg til USA, Colerado. Gleder meg såååå! Det blir morro...Rocky mountains her kommer jeg. Avreise 27. mai! Det blir både morro, lærerikt og slitsomt tenker jeg. Gjett om jeg skal ta mye bilder??? Jepp!
God 17.maihelg folkens!


2 comments:

Therese said...

.. som jeg har skrevet til deg før i dag: et veldig flott kort, og en fasinerende bakgrunn!!

MN said...

Nydelig kort!
Håper du får en flott 17.mai-feiring til tross for det vonde benet.
Klem fra Monika