Sunday, January 25, 2009

Helgeslutt og et kort

Da nærmet jammen helgen seg slutten.... vi har igrunn hatt så mye å gjøre med snø. Snakk om å ha snødd og snødd og snødd.... milde moses! Det har kommet i hauger og lass, og freseren har gått jevnt. Tror vi nærmer oss 80cm her jeg, og snøkantene begynner å bli så freseren ikke klarer å kaste over. Men vakkert er det!! Alt hvitt og mykt:o)

Som en motsats kan jeg jo vise et kort jeg laget sent i høst, og som jeg brukte på søknaden min om plass på designteamet til Oxford Impressions. Hadde såklart ikke sjans til å komme med, men måtte jo prøve;o) Det er jo favoritt produsenten min av collagestempler da!





Her har jeg brukt planten med hagemotiver. Sjekk www.oxfordimpressions.com da vel, så ser du alt det lekre:o)
Ellers går jeg på en uke hvor det blir hektisk på jobb, tirsdag har jeg kurs på Minnehjørnet i Vintage LO med glassert bilde og lek med embossing. Blir morro!!
Ønsker alle en strålende uke!! Tiddeli bom!!!!

4 comments:

Sylvi said...

Fanastisk nydelig kort som vanlig!!! Så skjønt!

Syns det holder med snø nå!

Runa said...

JA som vanlig MER en bærre lekkert!!!At det var kommet snø så vi da vi kom fra Hemsedal ca 21!Da er det godt å ha lita tomt!Ha ei flott travel uke!

Sylvi said...

Ligger en liten utfordring til deg i bloggen min! :-)

Anonymous said...

Hei! Det ligger en utfording i bloggen min til deg=)