Sunday, February 01, 2009

Utfordret!

...og det for lenge siden!

Denne uken som har gått har vært travel....og travel....og travel, så blogging har ligget litt langt nede på listen over prioriterte tiltak. I helgen har jeg gjort masse, men lite på en måte:o) Lørdag arrangerte jeg bytte party for klær, og jammen blei det vellykket. Folk kom med overskuddslager fra klesskapet, vi putta alt på et bord, og så "lekte vi klesbutikk". Det den ene var lei, vokst fra, eller hadde bomkjøpt fikk ny lykkelig eier. Alle gikk derfra med en pen haug i posen! Morro! ...og miljøvennlig, og billig ikke minst;o)

Søndag sneik jeg meg til et par timer på hobbyrommet, dere skal nok få se:o)

ok...så til utfordringen. Det var noe om å gå til 6 mappe med bilder, finne 6 bilde og vise frem. På denne pcen var noen eldgamle bilder i den mappen, så mitt bilde å vise frem er fra en Irlandstur i 2004. Her er et bilde fra regnvåte Kilkenny sør i Irland:


Jeg tror de fleste jeg kjenner har hatt denne, men om du svinger innom her og ikke har fått utfordringen: DU ER HERVED UTFORDRET!
Ønsker dere alle en strålende uke!!!

1 comment:

Runa said...

SÅ artig med bytte party!Det var en kjemmpegod ide`!Ha ei fin uke!