Friday, October 27, 2006

Julestemning

Noen ganger spør jeg meg selv om verden er gått helt av hengslene....i dag så jeg julepynt i et butikkvindu i Oslo....og julemarsipanen har lenge ligget å fristet i kiosk-hyllene. Det er ikke lenge til julegatene tennes og julemusikken lokker oss inn i butikkene. Tenk det er fortsatt oktober...og 2 måneder til jul! Kjenner at jeg blir litt sånn "vente til det virkelig er juleforberedelser" og "jammen skal jeg ikke la meg rive med" av dette, og jeg samler motstandskraft!

Innbilte jeg meg at jeg klarer......en stund..... nå har jeg jammen ramla rett ut i fristelsen til å lage julekort... Jeg har ingen motstandskraft jeg...mot julestempel altså. Hvertfall ikke når en lekker variant dumper ned i postkassen min, og i dag fikk jeg ett nydelig stempel fra Ann Kristin på Gode Minner. Det måtte testes med en gang! ...og morro var det også!! Selv uten julemusikk på spilleren, julemarsipan og med tanken på julegavene fortsatt bekvemt langt unna. Julekortet kan du se her, og så håper jeg at du klarer å motstå julestemningen litt til;o)

2 comments:

Sylvi said...

Nydelig julekort! Du er jo så flink til å lage julekort til alle du - og det tar jo litt tid... Syns det fint går ann å lage julekort i oktober :o) Og når man fortiden ikke har så god tid til slike sysler og lever på rosa skyer :o) - ja da syns jeg heller du skal kjøpe med deg et julemarsipanbrød, sette deg i armkroken og dele søtsakene med han ;o)

God helg!

Åshild said...

Heia Bente!! Du lager kule kort! Sees vi snart, eller?
Savner virkelig en skikkelig boblende kreativ dag sammen med deg!

God klem!