Wednesday, October 18, 2006


I kveld skal jeg ha nybegynnerkurs i scrapping på Martines Landhandleri her på Kongsberg. Det er alltid koselig å få lov til å forsøke smitte nye folk med scrapesyken *fnis*. Slike kurs er liksom litt "rykk tilbake til start" også for meg.... jeg tenker litt på det.... gleden jeg følte ved de første scrappesidene, hvor rart jeg egentlig synes det var, hvor mye jeg lurte på...

Tenk at jeg har scrappet i 4 år...det er skjedd MYE på den tiden. Jeg føler liksom at jeg startet før det tok av i Norge, og har vært med på den bølgen som har seilet over landet. Nå er scrapping mer kjent, selv om det fortsatt ikke er noe veldig stor hobby, men da jeg begynte var det sånn at folk ikke forstod hva det var selv etter at du hadde forklart masse om at det var dekorerte fotoalbum, collage, papir og pynt osv.

Jeg husker da det virkelig tok av for meg...jeg var helt hekta. Tenkte scrapping døgnet rundt, scrappet hvert ledige minutt, tegnet i skisseboken og skrev opp ideer når jeg våknet om natta. Virkelig hekta!!! Men så morro det var....så inspirerende, så gøy!! den følelsen har blitt litt borte. Ikke det.....jeg er fortsatt inspirert og synes det er gøy, og scrapper så mye jeg kan....men den følelsen av å være helt hekta er ikke der lenger. Når jeg har nybegynnerkurs tenker jeg på den følelsen, prøver å inspirere så godt jeg kan, og håper at mitt kurs kan "hjelpe" deltagerne inn i den papirgalskapen som gjør de hekta.....for det unner jeg de;o)

Ha en flott høstdag alle sammen. Legger ved et bilde som er fra i sommer jeg....et bilde av min gode venninne Eli som løser Rubics Kube... hun er den eneste i min vennekrets som kan det tror jeg.... Jeg for min del juksa jeg....plukka den fra hverandre *rødme*

No comments: