Sunday, March 08, 2009

Stipling og nye Tim Holtz stempler

da var helga på hell alt...det går så fort! Trøsten får være at ukene går fort også, og at nå er det snart vår. Jeg begynner å bli rimelig drittlei snø! Nå vil jeg ha mildvær, drypp fra taket, varmt i sola og at snøklokkene titter frem! Jepp - det er det jeg vil!

Her er et kort til Artsy bloggens siste utfordring, stipling eller svamping. Jeg har lekt med nye Tim Holtz stempel og stiplet med to brunfarger og en oransjbrun. Artig teknikk det var lenge siden jeg hadde forsøkt. Takk til Artsy-damene som minner meg på å gjøre sånn ting. Det er toppers!!

Ellers har kortet en Spellbinder sommerfugl, litt mesh og noen metallklistremerker som dukket frem i hobbyrom flyttingen. Mye gull i gamle bokser her....bare vent å se;o)

Ønsker alle som svinger innom en flott uke!

5 comments:

Lise Mariann said...

For et flott kort! Nydelige farger og stilige detaljer!

Camilla said...

Så mange fine detaljer. Nydelig kort. :)

Runa said...

En fin uke til deg også!;-)enig med snøen.....!

Asil said...

Det er så lekker, det er rett og slett bare så lekkert!!!

ElinA said...

Nydelig kort Bente! Takk for at du ble med på utfordringen!

Du ble trukket ut som vinner, og får premie i posten. Sjekk Artsybloggen for info. :-)