Monday, November 17, 2008

Litt kreasjoner og vissvass

Urk...nå er jeg syk på 3 dagen...skikkelig pyton! Blei ikke noe scrappetreff på meg i helgen, og jeg som hadde gleda meg såååå! Vellykket var det vist også - de som var der hadde kost seg masse....skulle så gjerne vært med. Istede har jeg ligget på sofaen med magevondt, kvalme og vondt i hodet, og synes synd på meg selv. Ja ja, jeg er ikke ofte syk, så jeg skal ikke klage igrunn! Jeg innser det;o)

I dag har jeg knipsa bilde av en LO jeg har laget og et kort, for å ha noe å vise dere.

LOen blei til i dag, mellom to soveøkter. Det er dagsaktuelle bilder av lille Cactuz som roter i en eske med Mon cheri sjokolade som jeg trøstespiste litt av... Han hadde stor morro med å leike med esken, og jeg knipsa. Brukte papir fra esken og fra en bit til pynt. Artig!






Så et kort jeg hadde på kurs påMinnehjørnet forrige tirsdag. Det var julekortkurs med 7 slag...og her er 7 slag papir - kortet. Med to slag kartong i tillegg, det blir skikkelig lag på lag kort. Jeg elsker lag på lag, og digger å lage sånne små sprekker som nytt papir titter ut av. Tror de som var på kurset koste seg også, med både dette kortet og det med 7 slag stempel, som jeg nok skal vise dere seinere;o)




Før jeg rusler tilbake til sofaen skal jeg bare ønske alle en flott uke!!

2 comments:

stitchersanon said...

Your pages are fantastic: I love the santa and the cat..both gorgeous!
lol
gaynor

Sylvi said...

Julekortet var RÅ LEKKERT! :-)

Kjipt du ble syk altså, Bente! Innmari! :-(

God bedring! KLem