Thursday, October 23, 2008

KursLOer og helg!

Ukene går så fort!!! tiden bare løper... denne uka har jeg hatt det travelt men veldig bra! På tirsdag hadde jeg kurs på Martines på Kongsberg for en gjeng flotte kreative scrappere. Kurset gikk på teknikker, og vi forsøkte oss på glassering av bilder, riving, sliting, distress, stemplling mm.

Jeg skal ha et slikt kurs igjen 5.november hvis noen har lyst til å være med. Det er fortsatt ledig plass:o) Dagens reklame! Kontakt Martines hvis du vil melde deg på.

Her er den ene demoLOen min. Cactuz gutten i glassert variant. Jeg har brukt UTEE og krakkelert det ved å knekke. Ellers må jeg bare reklamere litt for de nye spellbinders diesene, sjekk de lekre gammeldagse elementene, og scaloped kantene;o)














Neste Kurs-LO. Konfirmanten vår i vår! Her er det ene bildet glassert. Jeg har også embosset blonde...det går kjempefint:o)














Så var det helgen igjen da! Fredag er min favorittdag, da er alt det gode og hyggelige i vente!!! Så jeg er KLAR!! Bare en arbeidsdag igjen først... GOD HELG!

2 comments:

stitchersanon said...

Wwo!
More like art than scrapbooking!! Fantastic
Gaynor

Runa said...

Ikke no rart at du er travel! Flott!God helg til deg!