Sunday, October 19, 2008

Helg, jul og jord...

hi hi...i den rekkefølgen! Ja da var denne helgen over...preget av fiksing og ordning ute og inne. Det må noen sjauer til av og til, og nå er huset rent og ryddig, og vinteren kan komme ute. For nå er det ryddet, tatt frem vintersaker og vekk med sommertingene. Vi har støvsuget lau med grassklipperen og raket. Roger har lagt om til vinterdekk også, så nå bekymrer jeg meg ikke for rim og is når jeg må opp i dalom;o)

Julekortene er laget til Minnehjørnet, litt designerarbeid:o) Mesteparten er ark fra 3ndy og stemplene er minnehjørnet-tekster og stempel de selger.




Dette kortet er litt spesielt. Mamma og pappa har fått nytt vann til huset fra en nabos borebrønn...og de måtte jo takke såklart!! Vannjordkort lød oppgaven...og da gyver man jo på med stor iver da;o)
Ønsker alle en strålende uke! blir travel for meg, symøte i morgen og kurs på onsdag på Martines. Gleder meg:o)

3 comments:

Daniel August said...

WOW

Du er bare dyktig altså!!

Helt målløs!

Mvh
Daniel

MN said...

Kjempefine kort. Så flere av dem på oktobertreffet nå i helga og de er jo enda finere i virkeligheten.

Runa said...

Dette var ikke småtteri!FLINK!!!!