Sunday, June 15, 2008

La det blomstre!/keep the flowers coming!

*scroll down for english

Det var en utfordring på scrappedugnad som fikk meg til å hive meg over blomstene. Utfordringen var fra 3ndy - Norsk fantastisk produsent av scrappesaker.

Jeg heiv meg på, og her er resultatet. 7 ulike typer blomster skulle man ha og minst 3 man laget selv. Jeg har modifisert blomster, klippet i papir, laget blomster av knapper og så noen primblomster såklart, knappeblomster mm. Denne var gøy å lage!!






og når jeg var ute å tok bilde av LOen fikk jeg for meg at jeg måtte ha et bilde av meg også, så her ser du meg og hvordan jeg så ut lørdag 14.06.08. Noen rynker men brun, fargerik og ganske blid vil jeg si;o)
----
I've done a challenge LO for Norwegian scrapbooking blog Scrappedugnad, use 7 types of flowers and make 3 of your own. Fun challenge. The photo is of me saturday, sort of dokumentary. Some wrinkels but with a nice tan, colorful and in a splendid moode!

2 comments:

Christine said...

wow, du har virkelig tatt for deg av blomstersamlingen din :D råfin lo :D

Runa said...

og jeg har svart!