Saturday, June 14, 2008

Jeg har blitt tagget av Sylvi:)

Her er reglene:"Hver spiller svarer på spørsmålene om seg selv. I slutten av innlegget gir du det videre til andre personer og fører opp navnene deres. Så legg du beskjed hos dem om at de er tagget og ber dem lese din blogg. La personen som tagget deg vite det når du har lagt inn svar."

1: Hva gjorde du for 10 år siden? For 10 år siden hadde jeg i disse dager de siste eksamnene fra studiet i Stavanger, jeg var spik spenne gal og søkte jobb som reiselivssjef i Suldal. Att jeg turte! Jeg fikk jobben og på høsten for 10 år siden flyttet jeg dit.

2: Nevn 5 ting du har/hadde på "gjøre-lista" di idag? Er neimen ikke sikker på at dagen i dag har noe gjøre-liste jeg.... i dag skal at få flyte, skal bare gjøre det som passer meg til enhver tid. ...og så skal jeg til Eli på kvelden. KOSEDAG!

3: Snack jeg liker?? Jeg liker veldig godt potetgull

4: Ting jeg vil gjøre som milliardær?? Det er liksom litt uvirkelig å grunne på, er igrunn ikke så innmari opptatt av mye penger. Men jeg har alltid sagt at om jeg vant mye penger så skulle jeg gi alle rundt meg det de ønsker seg mest, og at noe av det morsomste med pengene ville være nettopp det:o) ..og så ville vi sikkert bygget større kjøkken, kjøpt hytte ved sjøen, reist masse, sikret barna...og ja KOST oss enda mer enn i dag (om det går an da)

5: Steder jeg har bodd? Sandsvær, Stavanger (Hinna og Madla), Sand i Suldal (2 steder), Kongsberg (4 ulike steder).

Jeg sender ballen videre til Runa, Marte og Åshild.

No comments: