Saturday, March 29, 2008

Smykker i sukkertøystil

Jeg liker så godt lampwork perler, og det er masse lekkert å kjøpe. Disse jeg har brukt på smykkene under er fra Austin Hamilton i Canada.

Først litt rosa, søtt og sukkertøyaktig


Smykket har hvite ferskvannsperler som basis.

Så ett i lillatoner med skikkelig stilige perler. Sølvhjertet er fra Shianna.
En detalj fra dette armbåndet. Alle armbånd er tredd på strikk forresten.
Røde lampworkperler, sølv og swarovski. Man får jo lyst til å spise disse perlene *ler*
Sort i samme stil, med litt lava stein innimellom

Så ørepynter i samme stil


Det var dosen for denne gang. Nå er det lørdag og deilig med helg. Blei en hektisk uke på jobb og masse som skjedde, typisk etter ferie.
Jeg må bare få si at jeg setter så pris på at dere er innom bloggen, legger igjen hyggelige kommentarer og gode ord. Det varmer mitt hjerte:o) TAKK!!!
Ønsker alle som svinger innom en kjempeflott helg!!!

2 comments:

Sylvi said...

Svinger innom rett som det er veit du :-D Må jo følge med! he, he..

Nydelige smykker! Likte de søte rosa.

Kos dere på treff i morra :-) God helg!!

Anonymous said...

Hei du!
Legger igjen en liten hilsen til helga jeg:)
Klem, Eli