Sunday, March 02, 2008

Helgetreff og produksjon

Så koselig helg det har vært!!! Jeg tok med meg pikpakket mitt og reiste til Mormors have på fredag, og der har jeg scrappa, lagd kort og kosa meg sammen med mange andre. Veldig trivelig treff og jammen blei helgen ganske produktiv også. Tror jammen jeg lagde 8 LOer og 2 kort jeg. Ikke værst:o)

Her er de to korta jeg lagde:

en detalj fra kortet
Dette lagde jeg til en timeskonkurranse. Tema grønn
Detalj fra kortet

Skal vise frem mer etter hvert:o) Må bare finne ut om jeg skal sende noe av det inn til noe blader, DT Minnehjørnet eller sånn;o)
I morgen skal jeg ha nybegynner kurs i scrapbooking på Martines. Morro å smitte nye med scrapesyke!!! Gleder meg jeg!
Forresten har jeg sendt inn bilde av Cactuzen vår til Laagendalsposten, så han kan bli månedens kjæledyr. Du kan jo hjelpe til å stemme på han her hvis du vil: http://www.laagendalsposten.no/apps/pbcs.dll/gallery?Avis=LP&Dato=20080229&Kategori=ARETSKJELEDYR&Lopenr=701869485&Ref=PH

1 comment:

Aquarell said...

Kjempeflotte kort du har laget.:D