Sunday, December 30, 2007

Julefred og stemning!

Vi koser oss!! Masse!! Det er så deilig med juleferie, deilig med late dager, deilig med dager man bare kan fylle med akkurat det man vil der og da:o)

Her er et Cactuz-slappavbilde...de har vi nå en del av, men jammen har han livna til gitt. Det er plenty med leiking og rasing også. Spik spenna gal vil jeg si han er til tider, akkurat sånn det skal være med kattunger.


En julerose med glitter! kjærlighetens symbol;o)


og så juletreet vårt da...er så koselig å stå opp og se lysene synes jeg!



Til de av dere som er scrapping interessert må jeg bare skryte litt av at i går tok jeg tingene mine opp fra kjelleren, så nå har spisestuebordet blitt scrappebord, og i går lagde jeg to LOer. I dag blir det flere kjenner jeg...er superinspirert. Det eneste som er dumt er at jeg har lyst til å scrappe nye bilder, men har ingen fremkalt, og ikke noe skriver som funker...så da får det bli bilder fra bunken da...men men, er morro å lage noe uansett. Skal legge ut litt her også...en gang snart:o)

Ha en flott nyttårsfeiring forresten! Vi gleder oss!

1 comment:

Sonja said...

For en hærlig pus og fint juletre! Flott du koser deg med scrappingen. (",) Godt nytt år!