Wednesday, September 26, 2007

kreativ abstinens

jepp...det er det jeg har... Nå har jeg fått vært så lite på hobbyrommet å tatt på sakene mine i det siste at jeg har fått helt abstinens. Sniker meg til små minutter mellom oppussingsslaga her, og i dag har jeg sneket meg til å lage ferdig en LO som har ligget + et kort som jeg måtte fikse til et vennepar som har fått barn.

Her er et par LOer fra mine minutter i rommet sist uke... og så et kort.





Forøvrig kan jeg melde at strøk 2 med lakk har kommet på stuegulvet i dag....wow det blir fint:o)

..og så må jeg fortelle at jeg skal ha kurs i kreativ bruk av bånd på Papir i hjertet 16.oktober, så er du interessert i det kan du ta en titt på www.papirihjertet.no



Ha en flott uke folkens!

1 comment:

Åshild said...

Godt å se at du tar deg tid til å kose deg litt, vennen! Flotte LO'er og helt nydelig kort! For noen farger!! Love it! :)

Sees vi snart, eller?

God klem!