Thursday, March 22, 2007

Vårlige smykker

Her om kvelden lå jeg på sofaen og tredde armbånd...sånne med perler på strikk. Orka ikke noe annet pga Halsbetennelsen, men var jammen ganske produktiv likevel. På et par timer var 17 armbånd blitt til...tror jammen jeg må ha litt vårsalg jeg *fnis*. Så har jeg eksprementert litt med smykker i sølv med dingel dangel i charms med tekst. Synes disse variantene er så morsomme....skal jammen ha et turkis selv:o) Tror dette blir sommerhiten i år!

Skulle du ha lyst på armbånd eller smykker - ta bare kontakt, jeg selger jeg:o)



















3 comments:

Anette S said...

Så herlige smykker! Er det ikke deilig med vår? Ah! Her i stua mi blomstrer snart ferskenkvistene jeg kjøpte her om dagen! Gleder meg!

Sylvi said...

Så fine smykker!!! Ble helt betatt av det HOPE smykke Kjersti laget til meg :o)

God bedring!

Klem

Ellen* said...

Knallfine smykker!:o) Fikk lyst på et sånt rødt et. Får komme tilbake til det når lønna kommer...

Ha ei fin helg!!:o)