Thursday, December 21, 2006

Halleluja!!!!!

Ja ikke i sånn veldig hellig forstand altså...mer som et jubelrop!!! Jeg har fått meg nytt kamera...Canon EOS 400D har flyttet inn hos meg:o) Jippiiiiiii!!!! Jeg har samlet penger fra bursdagsgaver og litt julegave, og så blei det nok til kamera!! Måtte kjøpe det så jeg hadde det til julefeiringen da, selv om jeg strengt tatt ikke har fått alle pengene ennå!!! Gjett om jeg skal kose meg masse med det kamera da??? Jepp!!! Det blir mye eksprementell fotografering i julen, garantert!

oooooo lykke!!!

2 comments:

Åshild said...

Ojj, grattis, vennen! Så moro med nytt kamera til jul :) Det MÅ jo bare resultere i haugevis av lekre Bente-LOer fremover! *jippi*

Her er det stille og rolig idag... enn så lenge. Snart skal jeg lage lillejulaftenfrokost til mann og modern, før vi tar tak i de siste tingene som må ordnes. Gleder meg til å pynte juletre :)

Ha en fin dag, vennen!

- og du; tusen takk for nydelig julekort! Det kommer en hilsen fra meg også, men det blir nok en romjulshilsen :)

Klem!

Sylvi said...

Gratulerer med nytt kamera! :o) Gleder meg til å se masse flotte bilder og ikke minst loer!!

God jul, vennen!