Thursday, November 02, 2006







Bon Journo!!!

...eller noe sånn:o)

Jeg har vært i Italia noen dager, og da blir man jo litt høylydt, snakker med syngende røst på noe som liksom skal ligne lokalt språk, stappfull av polenta, parmesanost, parmaskinke og ikke minst deilig vin! Bergamo....eller "Beeergamåå" som Italienerne sier, er en flott by - anbefales varmt. Skal legge inn bilder når jeg bare kommer meg på nett igjen - mangler internett hjemme om dagen nemlig.
Var litt kjølig å komme hjem til 5 minus, snø og vind etter å ha kjent på varme høstvinder i sydEuropa. Men nå er tiden for hobbykos, varm te, fyre i ovnen, sitte i armkroken og kose oss inne! det har jeg tenkt å gjøre!

men har litt må bare først.... på lørdag skal jeg ha Vintage julekort kurs og Freestyle kurs på treffet til Gode Minner i Tønsberg - blir riktig morro tror jeg!!! Skal bare rekke å forberede meg skikkelig! Kurskortet er ferdig, og det tror jeg blir morsomt å lage for de som skal delta også;o)

Ønsker alle en riktig fin dag - husk å fyre!

No comments: