Sunday, March 04, 2012

Hobbyromssøndag

Noen ganger er det helt ok at været ikke er helt topp...
I dag har jeg ryddet og fikset og sortert ut saker og ting på hobbyrommet. Det blir en kjempeeske som SFO skal få med både stempel og scrappesaker, og perlerting. Så deilig å få ryddet litt, og like greit å gi det til noen som trenger det som å prøve å selge og styre.

I går hadde jeg kurs på Minne-Hjørnet. Tusen takk til hyggelige kursdeltagere for inspirerende timer.

Her er en LO som jeg lagde for noen dager siden, merkelig lys på hovedbilde. tok det i vinduet i litt skumring, så det blei nå så som så.... Men detaljbildene ser dere. Galskapsfarger og et oppsett jeg så på en LO på Twopeas for en tid tilbake og blei litt inspirert av.




Her er et lerret med størstejenta til Janne da hun var liten. Lerretet lagde jeg som modell på kurset i går.





Takk for at nettopp DU svingte innom meg, og jeg ønsker deg en flott helgeslutt!

No comments: