Tuesday, January 03, 2012

Multimedium collage

Nå har jeg kosa meg i flere dager med ulike typer lim, maling, glimmermist og papirbiter. Det er blitt til dette landskapet i collage stil. Det er mitt første forsøk på et stort bilde og er 1 m ganger 40cm, altså ganske stort.

Det var riktig så morro, men ganske vanskelig å få layout til å passe på et så stort og ganske smalt bilde, men det blei nå som det blei.

På med glitterbriller, for her er det glitter og glans i massevis









Er kanskje litt letter å se glitter her, det er ganske naturtro både farge og glans på de to siste bildene som jeg tok mot lyset på skrå.



Hva tror du? Verdt å prøve seg på ett til?

Hyggelig om du legger igjen noen ord:)

6 comments:

Marte said...

Så spennende, Bente! Jeg beundrer kreativiteten din :) Gøy når man får "ånden over seg" og blir helt oppslukt i et prosjekt. Er spent på fortsettelsen!

Linn said...

Dette var fantastisk altså!! Ingen problem å se landskapet og så digg det du har gjort med solen. Dette kan du og håper du fortsetter å kreere. WOW ble helt gira her jeg hihi!!

Bibbi said...

Lekkert!! Absolutt verdt å prøve seg på fler....
Ha et Godt Nytt Scrappe År!

Heidi said...

Dette ble kjempestilig, Bente:))
Og jeg synes du absolutt skal gå for en til.. :)))

Og et riktig godt nytt og kreativt år til deg!!
klem fra Heidi:)

Runa said...

GÅ FOR DET! Som tidligere nevnt...DU ER KJEMPEFLINK....og jeg er litt mer enn middels misunnelig ;-)!

Synne said...

Oi, det må være stort! Bra jobba. Pent motiv og fin lyseffekt!