Monday, August 15, 2011

Livstegn og bryllup

Sommeren er definitivt på hell, og ferien er over. Jeg har levd i sus og dus i 4 uker.... ikke rørt en hobbyting hele sommeren, men gjort mye annet både jobb og morro.

Nå når regnet siler ned frister det med hobbytid igjen, og siden vi skal i bryllup til helgen måtte det bli et bryllupskort. Vi skulle gi bort billetter til et show, så det passet godt å putte de i et konvoluttkort.

Arket er fra en blokk fra Panduro, Summer blues. De er fine synes jeg, freshe:)





Tror dette blir en travel høst, men skal prøve å holde litt tempo i utlegg på bloggen....bare jeg får produsert litt da;)


Ha en flott uke!




3 comments:

Janne said...

Så koselig med litt liv i bloggen din igjen ☺ Lekkert kort også ♥

Runa said...

Dette er koselig å få :-D !
Jeg er litt (mye);-) misunnelig på kreativiteten og veldig imponert!

Kristine said...

Hei Bente!
Så utrolig nydelig bryllupskort du har laget :)

jeg lurer faktisk veldig på om du kan sende meg en epost. Jeg har lyst til å spørre deg om noe, men finner ikke epostadressen din noe sted.
Så fint om du kunne sende meg en epost på kmbiseth(a)yahoo.no.
Det er ikke noe skummelt altså! Bare kjekt :)

Håper å høre fra deg snart!
klemmer fra Kristine :)