Wednesday, April 06, 2011

Nok en KOM uke + album Tiden flyr, og i går blei Maritas baby født - en stor gutt på 4300 gr og 52 cm. Hurra!!! Alt står bra til med mor og barn, og jeg gleder meg masse til å besøke de i Trøndelag første helgen i påsken. Over til uken Kort o'mania konkurranse - denne uken konfirmant eller bryllupskort. Jeg laget et røfft og guttete kort - må ha litt motsats til det søte ;o) På KOKOS treffet puslet jeg sammen et minialbum med bilder fra Roma-tur med familien i 2008. Jeg har laget album til mamma og pappa fra turen før, men det er kos å ha litt bilder selv også. Jeg har brukt bølgepapp og punshet bord rundt til perm, og inni er det bazzill ark som er knytt sammen i ryggen. enkelt og greit, og laget fra bunn av selv;)

albummet er bundet sammen med hamptråd i siden, og de knyttes bare til en sløyfe så holder det seg greit i hop.








Det mangler litt tekst på sidene, jeg skal sette med å grave i datoer og info en dag snart:)



Det var inni og så baksiden.


Jeg må bare innrømme at jeg virkelig elsker slike små minialbum, digger å lage de selv, og elsker pusleriet med de. Så visp et til som jeg putter i kurven der jeg har de:)


Ønsker dere en fin fin helg - jeg har plukket masse hestehov og nyter alle vårtegn!!!



3 comments:

Aquarell said...

Nydelig minialbum, og kjempetøft kort. :)

Synnøve said...

Nydelig, rett og slett!
klem

Eli said...

Så fint Bente! Klem:)