Tuesday, February 22, 2011

Oppvarming til KOM og Color Room kort

Jeg koser meg veldig på hobbyrommet om dagen, skulle bare hatt litt mer tid...for nå er det ikke kreativiteten det står på. Det bobler:o)

Jeg gleder meg til Kort o mania starter på www.scrapping.no til uka - det er stas å være med på. 12 uker med ny oppgave hver uke.

Snille KatBra har startet en oppvarmingsrunde og til den lagde jeg dette kortet. For å slå to fluer i en smekk lot jeg det gå i fargene til ukens utfordring på The Color Room..to turkis og to grønn farger. Digg farger!

Her på kortet er nesten alt stempel på dette kortet...det er et skyggestempel som bakgrunn på hovedmotiv der jeg brukte disstressblekk i Sage-grønn og turkis glimmermist på..artig effekt. Ellers er det stemplet i hytt og pine og mye glimmermist her. Crackel paint i hvit på hengslen.

Punchen er Martha Stewart - elsker den!









Er du kreativ om dagen?

No comments: