Sunday, October 03, 2010

Ukens KOM og et kursinspirert kort

Denne uken var det Clean and simple som var tema på KOM på Scrapping.no. Ikke akkurat min greie egentlig. Men jammen var jeg heldig å klare å få laget et kort som fenget publikum og det ble finale plass, det hadde jeg aldri trodd. Takk for stemmer! Her er kortet. det er Tim grungeboard vinger og hjerte malt med distress cracle paint og blekk.


Her er er et kort til inspirert av kurs i forrige post. Samme oppsett og biter, men annet motiv. Jeg elsker virkelig Brush stroke stemplene fra Penny Black, og særlig å fargelegge de med distress blekkputer, direkte fra puten, en spray med glimmer mist i lys farge, og vips en vakker akvarell:o)


Jeg blobler litt av kreativitet om dagen, deilig:o)

Er du kreativ?










2 comments:

Aquarell said...

Kjempeflott kort! :)

Janne said...

Så lekker C&S kortet ditt var, det falt meg faktisk ikke inn engang at det var ditt ☺