Tuesday, September 14, 2010

Scrappetreff og kurs

Tiden flyr om dagen...det skjer masse både på jobb og hjemme, og nettid er det som kommer lengs ned på prioriteringslista mi da må jeg innrømme. Bloggen forsømmes, jeg har ikke fått vært med i KOM siste par uker... men men... i helga var jeg på KOKOS treff, så når jeg har tid til bloggoppdatering så har jeg hvertfall noe nytt å legge ut. Her er en konkurranseLO fra treffet, det blei delt seier sammen med dyktige Marianne D. - veldig stas:o) Dette var en scraplift, dsv vet jeg ikke hvem den opprinnelige kunstneren er, men fin LO å lifte altså.








Pusene er bare helt herlige når de skal være med å skifte på senga - godingene!
Nå skal jeg øyeblikk ile avgårde til Kongsberg Papir engros for å holde kurs i kort i Tim Holtz stil - gleder meg!
Ønsker alle en strålende uke!

No comments: