Monday, October 12, 2009

Nye smykker

Det er lenge siden jeg har laget smykker, men plutselig forrige uke kom lysten til å gjøre det deisendes...og vips har jeg fylt opp smykkesalgkofferten min litt :o)


Swarovski og sølv

lavasten, swarovski og sølv dingledangle smykke
Lavasten og ferskvannsperler og litt sølv

Lavasten og hjerte i hamret sølv


Swarovski, lavasten og ferskvannsperler


sølv og swarovskiring


Kjetting og stort hjerte med sorte charms - ikke ekte.




hvite korallperler i fabelaktig kvalitet og sølv lås fra Shianna

Må ha en liten statusoppdatering på Cactuz da, for han er mye bedre i beinet sitt. Tror betennelsesdempende virket fint, og så har han slappet av noen dager. Så da håper vi at det går seg til...han koser seg forresten veldig i vinden fra varmepumpen vår nå. Fikk montert den i går, og pusen har ligget under i blesten og rulla...mmm deilig varmt!

Ellers synes jeg at høsten har blitt kald plutselig...is på bilen og bakken og snø i lufta. Til torsdag skal jeg til Geilo med jobben og der ligger jo snøen. Hutre hutre...får ta frem vintertøy før jeg drar.
Ønsker dere en flott dag!


7 comments:

Therese said...

Så mange lekre smykker du har laget! Godt å se at du er i gang med produksjon igjen både når det gjelder kort og smykker.

Håper høsten byr dere på gode og rolige dager!

Anonymous said...

Hallo snuppa!

Godt å høre at lille, søte pusen har det bedre! Ikke noe kos å ha vondt :-(

Vintern er her plutselig!! :-S

Klem

Anonymous said...

....fra Sylvi ;-)

Runa said...

Ser ut som jeg må ta en titt i den kofferten før JUL !;-)God tur til fjells!Klem

mettepip said...

Så mange lekre smykker du har laget! Riktig god tur til Geilo, selv skal jeg kose meg på Ski-treffet hele helga;)
Klem fra
Mette

Vibeke said...

Wow!! Så utrolig flotte smykker du lager:)

~Kjersti~ said...

Du lager masse nydelig; både kort og smykker. Jeg er på jakt etter et langt kjede meg noe lilla på. Har du det? :)