Wednesday, September 02, 2009

Dyrisk KOM

Denne uken var tema på Kort o'mania på Scrapping.no Dyrisk. Her under er mitt dyriske kort:o)

Jeg har laget et konvoluttkort av ark i sort "krokodilleskinn". Looken er kuuuuul!!!
Ellers er det fjær, printet pusebilde fra nett, blonder med pompom og perlepynt fra prima. Det er også litt roser ja, og en fiiin sommerfugl i metall.






Dagene flyr...det går i jobb, fotballkjøring, sykehus og undersøkelser for Roger (alt vel!), oppfølgingstimer og trening (prøver å få meg litt jeg og)....og vips så er uken over...
Ønsker alle som svinger innom en fortreffelig helg når den kommer!

3 comments:

Runa said...

Dette var helt i min gate Bente!
Drit kuuult!
Ha en vidunderlig helg sjøl!
Klem fra oppi gata ;-)!

Marianne/skorpionen said...

Knallstilig konvoluttkort!
Ble så lekkert med det spesielle arket - skikkelig "dyrisk"!

ha en flott dag og helg :)
Marianne

mettepip said...

Så kult kattekort Bente. Tøft mønsterark, sikkert enda finere IRL!
Ha en flott uke.
Klem fra Mette